Thursday, June 10, 2010

warded 2nd time

kemalangan yg berlaku 12 thn dahulu.. ttp kesannya dirasai kini. ianya sedikit sebanyak mengganggu tugas seharian. terlantar di KMC selama seminggu hujung tahun lepas dan awal tahun ini benar2 buat saya menghargai kesihatan sy. kalau sebelum ini saya tak kisah makan ape, x amik supplement, jarang excercise, ttp kini kesedaran terhadap kesihatan sangat dititkberatkan. saya redha dengan ujian ini dan kini alhamdulillah, kesihatan saya semakin bertambah baik..

dalam sakit2 tu, smpat lagi posing

bosan.. kuar makan kejap

ni semasa physio, tangan kiri saya kena celup dalam lilin yg dicairkan dan dibalut dengan towel. kemudian dengan menggunakan alat khas, leher dan pinggang akan ditarik. belakang pula akan dialas dengan alas yang boleh dilaras suhunya.

lari dari spital jap..

No comments:

Post a Comment