Monday, October 20, 2014

Toujours Skin

Saya mahukan yang terbaik dalam setiap yang saya lakukan. Tak kisah tentang nilai pelaburan tetapi yang penting hasilnya. Begitu juga dari segi kesihatan.

Oleh itu, serbuk ini jadi pilihan saya. Kandungan kolagen yang asli tanpa pewarna buat saya yakin dengan produk ini. Terus saya order dengan kak nani rostam.

Dengan harga RM170 sebotol, Berat bersih 70gram. Penggunaan sebanyak 2 sudu sehari memberi penjimatan penggunaan selama 3 bulan. Memang berbaloi-baloi.

Apa manfaat ambil kolagen ini untuk saya?
1.Baiki struktur tulang(saya pernah kemalangan dan patah tulang betis)
2. Kurangkan rambut gugur
3. Baiki kuku (kuku mudah patah)
4. Mengurangkan sakit pinggang (kesan kemalangan)
5. Nak turunkan berat badan

Apa kesan yang ketara setelah seminggu saya guna toujours skin ini?
Selalunya selepas saya makan udang, kaki saya akan berdondang sayang. Tapi selepas pengambilan serbuk ajaib ini, kaki saya dah tak sakit. Rambut gugur pun semakin kurang. Siapa yang tak happy kan?

Cara pengambilan toujours skin
Hanya ambil secubit sahaja dan taburkan pada serum atau night cream. Boleh juga pupurkan dengan air ros sebagai penyegar. Boleh juga letakkan dalam air ataupun yogurt. Jangan bancuh dalam air panas. Cubalah!





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment